محمود میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نخستین جشنواره تقدیر از کهن کسوتان و پیشکسوتان و بزرگداشت یاد و نام پهلوانان مرحوم شده زنجان با حضور مسئولان ورزش استان در باشگاه ذوالفقار مجموعه ورزشی تختی شهر زنجان و از ساعت 19 تا 22 چهارشنبه شب برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این جشنواره به کهن کسوتانی چون 'حاج علی غفاری، حاج ابوالفضل انصاری، پهلوان صدقعلی کاظمی و روح الله بیات'و پیشکسوتان مطرح و شایسته ای چون 'حاج اصغر حبیبی، حاج احمد صفائیان و حاج علی گوزلیان' و خانواده مرحومین ازجمله 'حاج محمدتقی شریعت، موسی مصائبی، حاج غلامعلی یزدانی و حاج عباس حیدریان'، لوح تقدیر و نماد پهلوانی، اهدا شد.
وی، تعداد خانواده های مرحومین حاضر در این مراسم را 40 خانواده، ذکر و افزود: در این جشنواره همچنین از 2 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان ازجمله رئیس این جمعیت به خاطر یاری رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، تجلیل به عمل آمد.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان گفت: کهن کسوتان این رشته ورزشی نزدیک به 100 سال سن دارند و این هیات از وجود و تجارب ارزشمند آنان در رشد و توسعه و شکوفایی ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان بهره می گیرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.