به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر، با اشاره به آغاز بیست و نهمین سال رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی سکان انقلاب اسلامی را هدایت کرده است به طوری که شرح درایت ها و مدیریت های ایشان در صدها کتاب نیز نمی گنجد.
وی تصریح کرد: امروز اگر ایران در حال تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته و تاثیرگذار در جهان است و بحران های داخلی و خارجی آن به خوبی مدیریت شده است از عنایت های خداوند، درایت مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم است.
امام جمعه ابهر با بیان اینکه کشتی انقلاب توسط مقام رهبری به سلامت به ساحل نجات راه یافته، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام از هوشمندی و ذکاوت سکاندار انقلاب اسلامی متحیر هستند.
حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: امروز یک بیماری شایع به نام حجاب معاصرت در میان مردم و راویان و تحلیل گران تاریخ وجود دارد و چه بسیار تحلیل گران و تاریخ نویسان که در حجاب از ضبط و تحلیل مهمترین واقعیت های تاریخی غفلت کرده اند.
وی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، ابراز کرد: با توجه به اخلاصی که امام خمینی(ره) داشت عملکرد و رهنمود ایشان همواره برای مردم درس اخلاق و عبرت داشته است بویژه در شرایط کنونی که برخی از همراهان امام به ایشان پشت کرده اند.
امام جمعه ابهر یاد آور شد: امام خمینی (ره) به سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت تکیه داشتند و بعد عقلانیت مردم را محوری ترین پایه و اساس می دانستند.
/6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.