به گزارش ایرنا، هادی تیموری در نشست روشنگری و گفتمان انقلابی با محوریت اقتصاد مقاومتی در باشگاه رزمی میثاق 17 شهریور، اظهار کرد: با توجه به اینکه فاصله اسلام و کفر نماز است، خوشبختانه برخی از مربیان ورزشی شهرستان ابهر به برگزاری نماز اول وقت در باشگاه های خود اهتمام دارند.
وی افزود: با تلاش های همین مربیان کانون بسیج ورزشکاران ابهر 5 سال متوالی در استان و 3 سال متوالی در کشور موفق به کسب رتبه نخست در میان کانون بسیج ورزشکاران در کشور شده است.
تیموری خاطرنشان کرد: باشگاه های ورزشی ابهر با برگزاری برنامه های فرهنگی اجازه نفوذ تهاجم فرهنگی به جوانان را نمی دهند از این رو والدین با خیال آسوده فرزندان خود را به این باشگاه ها می فرستند.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر یادواره های شهدا در قالب برنامه آبروی محله در محله ها برگزار می شود و بهتر است این برنامه برای باشگاه هایی که مزین به نام شهدا است نیز برگزار شود.
رئیس کانون بسیج ورزشکاران ابهر با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: ورزشکاران ابهر نیز باید با حضور در پای صندوق های رای در کنار سایر مردم حماسه آفرینی کنند.
وی یاد آور شد: در زمان حاضر که دشمن برای نابودی فرهنگ کشور ایران تلاش و هزینه های ویژه می کند برنامه های فرهنگی در محلات و باشگاه ها بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از مربیان و ورزشکاران باشگاه رزمی میثاق 17 شهریور تقدیر شد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.