به گزارش ایرنا، احمد بیگدلی روز شنبه در دومین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان زنجان افزود: این تعداد ناظر و بازرس به خاطر همراهی هیات های اجرایی انتخابات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در روز برگزاری، در انتخابات حضور خواهند داشت.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حوزه انتخابیه استان زنجان در انتخابات آینده در قالب هشت شهرستان و 17 بخش تقسیم بندی شده است.
بیگدلی با اشاره به برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات نقطه عطفی است در انقلاب اسلامی، چرا که مشارکت و حضور همگانی مردم در پای صندوق های رای مسئله با اهمیت و مهمی است.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای زنجان با اشاره به لزوم همدلی و تعامل عوامل انتخاباتی استان، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با هم افزایی سایر نهادهای دخیل در انتخابات، موفقیت بیشتری نصیب استان شود.
وی با تاکید بر رعایت قانون توسط نامزدهای انتخابات و دستگاه های اجرایی، گفت: نباید هیچ کس از عوامل اجرایی انتخابات نظرات شخصی، سیاسی و جناحی خود را در انتخابات دخیل کند، چرا که خلاف قانون و اخلاق است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در ترکیب هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از افراد معتمد با تفکرات مختلف استفاده شود.
به گزارش ایرنا، نزدیک به سه هزار نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان ثبت نام کرده اند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.