حجت الاسلام حسن مظفری روز چهارشنبه در نخستین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان زنجان گفت: رعایت تقوا توسط نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها لازم و ضروری است.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان با انتقاد از فعالیت غیر قانونی برخی از دستگاه های اجرایی استان در حوزه انتخابات تصریح کرد: این نوع فعالیت ها به مثابه سم برای جامعه و لطمه به نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام مظفری اظهار کرد: چنانچه این دستگاه ها فعالیت های خود در این زمینه را متوقف نکنند، پشت تریبون اسامی آنها را برای اطلاع مردم اعلام خواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: نباید مسئولان از موقعیت خود به نفع نامزد خاصی استقاده کنند، بلکه باید با آگاه سازی و دادن شناخت کلی به مردم در رابطه با شاخصه های نامزد اصلح، آنها را به سمت انتخاب درست سوق دهند.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان اظهار کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث ایجاد نشاط انتخاباتی در سطح جامعه می شود.
حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه فلسفه وجودی تشکیل این جلسات بعد از اتفاقات تلخ رخ داده در انتخابات سال 88 است، گفت: کشور در فتنه سال 88 هزینه سنگینی پرداخت کرد و برای جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به ملت و انقلاب اسلامی این جلسات شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه دشمن هر روز برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه دارد، گفت: صیانت از آرای مردم برای همه مسئولان ضرورت دارد، همچنین انتخابات برگزار شده در ایران از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان با تبیین نقش صدا و سیمای استان زنجان در بیان کلیات و آگاه سازی مردم در رابطه با انتخابات، گفت: در حال حاضر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاثیرگذارتر از صدا و سیما شده است، در حالی که نباید اینگونه می بود.
حجت الاسلام مظفری با تاکید بر نظارت پلیس فتا بر فضای مجازی در زمینه انتخابات، گفت: این پلیس باید یک گروه خاص برای بررسی فضای مجازی استان داشته باشند، تا با مدیریت صحیح آن مانع از ایجاد مشکل شویم.
وی با بیان اینکه نباید فضایی برای شایعه پراکنی معاندان در خصوص انتخابات وجود داشته باشد، تاکید کرد: پشتکار و جدیت مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باعث می شود تا دشمنان این انقلاب تودهنی بخورند.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان با تاکید بر وظیفه حساس نیروهای امنیتی در جریان برگزاری انتخابات، افزود: مجموعه های اطلاعاتی باید بیشتر از هر دستگاه ناظر دیگری بر روند برگزاری انتخابات تسلط اطلاعاتی داشته باشند، تا مانع از توطئه دشمن در انتخابات شویم.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.