به گزارش ایرنا، مهدی عباسی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه دومین سوگواره ملی عاشورایی میعادگاه در حسینیه اعظم زنجان گفت: این میعادگاه به طرح ملی در سطح کشور تبدیل شده است.
رییس جهاد دانشگاهی زنجان هدف از برگزاری این سوگواره را ترویج انقلاب امام حسین (ع)، اشاعه سبک و سیاق زندگی این شهید اسلام در بین جوانان و نوجوانان، بدعت شناسی و آگاهی از زمینه های بدعت اعلام کرد.
عباسی با بیان اینکه 2 هزارو 986 اثر شعر، عکس، قطعه صوتی و کلیپ تصویری به دبیرخانه دومین سوگواره ملی عاشورایی میعادگاه ارسال شده است اظهار کرد: 986 اثر در قالب شعر بود که از این تعداد 833 اثر در حوزه شعر عاشورایی و 153 اثر دیگر نیز در حوزه شهدای مدافع حرم بود.
رییس جهاد دانشگاهی زنجان گفت: در حوزه عکس نیز یکهزار و 684 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد یکهزار و 477 اثر حرفه ای و آماتور و 207 اثر نیز درباره پیاده روی اربعین بود که تعدادی در قالب نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: 132 قطعه صوتی و 184 کلیپ تصویری نیز از دیگر آثار ارسالی دانشجویان بود.
در پایان مراسم اختتامیه نفرات برتر اعلام و کتاب اشعار 73 اثر برگزیده شعر به انضمام تصاویر شاعران پیشکسوت استان زنجان و نمایشگاه عکس عاشورایی رونمایی می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.