مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهم اقدامات این بخش در مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: اقداماتی برای صیانت از سلامت و پیشگیری از ابتلای کارمندان و مراجعه‌کنندگان به اتاق بازرگانی انجام شده که از جمله آن‌ها ضدعفونی کردن روزانه محیط اتاق و توزیع روزانه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بین کارکنان اتاق بازرگانی زنجان است.

امید مالکی اظهار داشت: اقدامات مراقبتی از جمله ضدعفونی کردن روزانه نقاط پرتردد مانند آسانسور، قرار دادن تجهیزاتی برای عدم تماس مستقیم و قرار دادن مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش و دستمال کاغذی نیز برای مراقبت از سلامتی مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقداماتی در جهت کاهش شمار مراجعات به اتاق بازرگانی زنجان، خاطرنشان کرد: اتخاذ تدابیر لازم اداری به منظور به حداقل رساندن مراجعات روزانه به اتاق و ارائه خدمات از طریق فضای مجازی و اینترنت و تمدید خودکار و بدون نیاز به مراجعه کارت‌های بازرگانی و عضویت تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ نیز در این راستا انجام شد.

مالکی با بیان اینکه بنرها و بروشورهای آموزشی و توجیهی پیشگیری از کرونا پیش از زمان شیوع این ویروس در کشور در محل اتاق بازرگانی زنجان نصب شده بود، افزود: اطلاع‌رسانی روزانه اخبار و توصیه‌های بهداشتی و آموزشی، اطلاع‌رسانی ویژه و درج اخبار مرتبط با موضوعات اقتصادی متاثر از ویروس کرونا، شیفت‌بندی و به حداقل رساندن حضور کارکنان اتاق در محل کار و اعطای مرخصی اجباری به کارکنان مُسن و دارای زمینه‌های مستعد بیماری نیز از دیگر اقدامات است.

مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: این اتاق در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مشارکت شماری از واحدهای تولیدی، اقدام به تهیه، تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان کرد.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ سلامت جامعه، کاهش استرس و اضطراب مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.

مالکی خاطرنشان کرد: این واحدها بنا به شرایط پیش آمده و در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، خط تولید خود را تغییر دادند.

وی افزود: مواد ضدعفونی‌کننده با اقدام خیرخواهانه این واحدها و مشارکت اتاق بازرگانی زنجان، تولید و به صورت رایگان توزیع شد.

مالکی ابراز کرد: مشارکت اتاق بازرگانی زنجان در راستای رسالت اجتماعی بود و این مواد به‌صورت رایگان در سطح بیمارستان‌ها، ادارات، نهادها، مساجد، هیات‌های مذهبی، آسایشگاه‌ها و مکان‌های عمومی که مردم، بیشترین رفت و آمد را دارند، توزیع شد تا در دسترس ارباب رجوع قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.