محمدرضا ذوالقدریها روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و تمایل شهروندان جهت حضور در آرامستان برای حفظ سلامتی آنها، دو پنجشنبه آخر سال آرامستانهای شهر ابهر، شناط و شریف آباد تعطیل است.
وی با تقدیر از زحمات پاکبانان شهر تصریح کرد: یکی از اقشار  در معرض خطر به این ویروس پاکبانان زحمت کش شهرداری هستند که متاسفانه برخی از مردم با رها سازی ماسک، دستکش و دستمال کاغذی خود در سطح معابر این خطر را افزایش می دهند.
ذوالقدریها با اشاره به توزیع اقلام حفاظتی و بهداشتی در بین کارکنان شهرداری و به ویژه پاکبانان تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و عمومی و با دفع صحیح زباله های خود به ویژه زباله هایی مانند ماسک، دستکش و دستمال کاغذی و تفکیک صحیح آن ما را در مقابله با این بحران یاری کنند.
شهردار ابهر با اشاره به ضدعفونی معابر و ‌همه اماکن عمومی زیر نظر شهرداری، تاکید کرد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بصورت شبانه روزی ادامه دارد و از شهروندان درخواست داریم در هنگام ضدعفونی‌ معابر وخیابان ها بیشتر در شب انجام می شود از پارک خودرو در مسیرهای ضد عفونی خودداری کنند.
ذوالقدریها خاطرنشان کرد: همه کارکنان آرامستان ها و غسالخانه های ابهر آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از این بیماری را دیده اند و این اماکن بصورت مستمر ضدعفونی می شوند.
وی با اشاره به آموزش عمومی شهروندان تصریح کرد: تلویزیون های شهری بصورت مستمر ویدیوهای آموزشی پیشگیری ‌و مقابله با این بیماری و همچنین راهکارهای کنترل استرس را با همکاری شبکه بهداشت پخش می کنند.
شهردار ابهر یادآور شد: امیدواریم با همکاری مردم و با رعایت بهداشت فردی و عمومی از این بحران عبور کنیم و کرونا شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.