مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده تا پل ارتباطی میان مربیان و اعضای مراکز کانون در این شرایط ویژه کشور باشد.

علیرضا نوری افزود: در این طرح مربیان و اعضا و اولیاء علاقه مند با قصه‌گویی در ۹۰ ثانیه لحظاتی شاد را برای کودکان رقم خواهند زد که  فیلم‌های ارسالی پس از دریافت در کانالی که به همین منظور طراحی شده، بارگذاری خواهد شد تا کودکان در زمان‌های کوتاه از این برنامه‌های کانون استفاده کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ انجمن قصه‌گویی کانون تماس حاصل  کنند.

این مسؤول همچنین ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  با هدف جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، روند ضدعفونی همه روزه این اداره کل و تمامی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان در شهر زنجان و شهرستان‌های تابعه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: پیش از این به منظور حفظ سلامت اعضای مراکز فرهنگی هنری، مربیان، کارشناسان و مدرسان مراکز کانون زبان، تمامی مراکز فرهنگی هنری و مراکز آموزشی کانون زبان بر اساس زمان‌بندی تعطیل اعلام شد.

نوری خاطر نشان کرد: علاوه بر این، هشدارهای ایمنی و سلامت از طریق واحد آموزش این اداره کل و ارتباط کاری و عاطفی با اعضای مکاتبه‌ای کانون در اقصی نقاط استان توسط مربیان در حال انجام است.

به گفته این مسؤول، با افتتاح سی امین کانون، شبکه مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۰۰ درصد استان زنجان تحت پوشش قرار گرفته و خدمات به گروه‌های هدف ارائه می شود.

هم اکنون ۳۰ مرکز این کانون شامل ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۳ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی فعالیت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.