سرگرد مهدی سحاب مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی شب های جمعه، شنبه و بامداد یکشنبه هفته جاری در مجموع ۲۱ هزار لیتر عملیات سمپاشی توسط ۲۰ نفر از پرسنل متخصص مبارزه با بیماری های واگیر از طریق ویروس و باکتری، انجام گرفت.

وی اظهار داشت: از ساعت ۲۳ جمعه شب تا ۳ بامداد شنبه مقدار هفت هزار لیتر و از اواخر وقت شنبه تا بامداد یکشنبه نیز ۱۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی و گندزدایی به منظور مبارزه با کرونا ویروس، مورد استفاده قرار گرفت.  

سحاب مرادی با بیان اینکه این عملیات سمپاشی به درخواست استانداری و شهرداری زنجان مبنی بر ضد عفونی و گندزدایی کردن معابر شهری، انجام گرفت، افزود: چهار تیم از سپاه، ارتش، شهرداری و آتش نشانی، عملیات سمپاشی (ضدعفونی و گندزدایی) در شهر زنجان را انجام می دهند.  

وی با بیان اینکه بیشترین حجم سمپاشی به خاطر استفاده از دستگاه مکانیزه، از سوی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری صورت می گیرد، تصریح کرد: یکشنبه شب و دوشنبه شب به خاطر ریزش برف و باران، عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر زنجان، متوقف شد چراکه بارندگی اثرات سمپاشی‌ها را از بین می برد.  

سحاب مرادی با اشاره به اینکه در رابطه با ادامه عملیات سمپاشی شهر زنجان هیچگونه محدودیتی نیست افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر زنجان با استفاده از یک دستگاه خودروی رفع آلودگی درفش هشت با گنجایش پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و یک دستگاه خودروی CSM۲۰۰۰ صورت می گیرد.

مسوؤل روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان با بیان اینکه میدان انقلاب به عنوان مرکز عملیات تعیین شده است، گفت: میدان انقلاب تا تقاطع راه آهن، میدان انقلاب تا بلوار آزادی، میدان انقلاب تا سبزه میدان، میدان انقلاب تا دروازه ارک و دروازه رشت و همچنین ایستگاه های اتوبوس، از سوی این تیم، ضدعفونی و گندزدایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.