سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای، از مردم این استان برای شرکت در مراسم راهپیمایی دعوت کرده و با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ملت شهید پرور ایران به خصوص مردم فهیم، مکتبی و ولایتمدار استان زنجان، افزوده است: درایت و تیز بینی های رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم همواره طرح ها و برنامه های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده است.
در این بیانیه آمده است: ملت ایران اسلامی همواره هوشیار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند نیاز به حضور در صحنه است با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند. 
در این بیانیه با بیان اینکه هر قدر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده تر حضور یابند به حتم دشمنان نیز به همان اندازه درمانده و نا امیدتر خواهند شد، تاکید شده است: پیام هایی که این راهپیمایی بزرگ دارد این است که مردم ایران با حضورشان در خیابان‌های سراسر کشور می‌خواهند بگویند این انقلاب به ما تعلق دارد و همچنان به انقلاب ایران علاقه‌مند بوده و آن را دوست می‌دارند و حاضر هستند به پای انقلاب بایستند و از آن حمایت کنند.
این بیانیه خاطرنشان کرده است: دشمنان انقلاب اسلامی کوشیده‌اند تا با تفرقه میان مسلمانان و شایعه پراکنی، اذهان جوامع اسلامی را آلوده و فضای اتحاد وحدت و همدلی مسلمین را با تبلیغات مسموم و مأیوس کننده برهم بزنند.
فرماندهی انتظامی استان زنجان در این بیانیه آورده است: ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب، بار دیگر ضمن بیعت مجدد با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، اعلام می‌کنیم  پلیس با حضوری هوشیارانه و با اجرای طرح های امنیتی - انتظامی، ضمن برقراری نظم و امنیت کامل مراسم راهپیمایی، دوشادوش ملت همیشه در صحنه استان در این نمایش اقتدار شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.