حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه شنبه در مسجد جامع شناط ابهر با تبریک سالروز به بار نشستن رشادت های ملت شریف ایران و شکست تفکر طاغوتی افزود: تهدید و رجز آمریکا از همین امروز آغاز نشده و از زمان پیروزی انقلاب این تهدیدات وجود داشته است.
وی یادآورشد: ممکن است کسی بگوید آمریکا به مفت خوری در این کشور عادت کرده بود در حالی‌که آمریکا اگر ایران نبود از گرسنگی نمی‌مرد و ترس بزرگ آن از سرپا ماندن انقلاب بود که با ماندن و موفقیت این انقلاب کدخدایی خود را در تمام دنیا از دست رفته می‌دید.
امام جمعه زنجان تاکید کرد: آمریکا می‌دانست که در پی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای اسلامی منطقه مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و مصر از انقلاب اسلامی ایران الهام می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برخی ها می‌نوشتند که ما در سوریه چه می‌کردیم که این افراد نمی‌دانستند داعش برای نابودی ایران و ایرانیان ایجاد شده بود.
حجت‌الاسلام خاتمی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که اگر داعش در سوریه و در نطفه خفه نشود و با جبهه النصره در عراق مبارزه نکنیم باید با این شجره خبیثه ملعونه در خیابان های ایران می‌جنگیدیم؛ ما در خاکریز اول از خودمان دفاع می‌کردیم.
وی ابراز کرد: آمریکا و ایرانی که فاصله بین آنها ۱۱ هزار کیلومتر مربع است، آمریکا و ناوهای جنگی آن در این منطقه چه می‌کنند این ۶۲ پایگاه در اطراف کشور ما برای چیست کسانی‌که می پرسند ما در سوریه چه می‌کردیم دانسته و یا نادانسته به این مهم توجه نمی کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: اگر آمریکا می‌دانست که باحمله به ایران به نتیجه می‌رسید لحظه ای تعلل نمی‌کرد چراکه تاکنون از هیچ ضربه‌ای علیه کشورمان دریغ نکرده اند.
وی بیان کرد: شهید سلیمانی مستجاب‌الدعوه بود و شهید می شد ولی به خواست خدا در ناجوانمردانه ترین شکل ممکن به دست شقی‌ترین افراد زمین مخفیانه، شبانگاه و با پهباد به شهادت رسید تا محبوبیت عجیب ایشان در جهان را همگان به نظاره بنشینند که آن تشییع جنازه شگفت انگیز اولین سیلی به آمریکا شد.
امام جمعه زنجان با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا افزود: در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد ۱۳ موشک دقیق به محل مورد نظر اثابت کرد که پس از جنگ جهانی اول هیچ قدرتی در جهان نتوانسته بود به سمت آمریکا گلوله بزند با این حال در این مرحله قصد ایران تلفات انسانی سنگین برای پایگاه نظامی عین‌الاسد نبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.