حسن غفاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۹:۲۰ صبح امروز / یکشنبه ۱۷ آذر ماه/ در یک کارگاه تولید روغن واقع در شهرک صنعتی شماره یک (علی آباد) اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: موضوع آتش سوزی ساعت ۹:۲۲ به این سازمان اعلام شد و ماموران آتش نشانی ایستگاه شمار ۶ زنجان واقع در شهرک الهیه به محل اعزام شدند که با توجه به شدت آتش برای جلوگیری از سرایت و گسترش آتش سوزی، آتشنشانان ایستگاه شماره ۲ (آزادگان) و ایستگاه شماره یک (نواب) واقع در چهار راه پائین، نیز به کمک شتافتند.

غفاری با بیان اینکه برای اطفای آتش سوزی روی داده در این کارگاه، مقدار ۵۰۰ لیتر آب و کف استفاده شد، افزود: این آتش سوزی پس از یک ساعت و ۲۰ دقیقه، مهار و اطفا شد.

وی، تعداد آتش نشانان و خودروهای سبک و سنگین اعزامی به این محل را ۱۲ نفر و چهار دستگاه خودرو ذکر کرد و تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی بوده و برآورد خسارت نیز نشده است.

غفاری افزود: روز جمعه /۱۶ آذر ماه / نیز تیم امداد و نجات آتش‌نشانی زنجان با اعزام به اراضی روستای احمد کندی، یک قلاده سگ را از دام گرفتار آمده نجات دادند.

وی اظهار داشت: این سگ رها شده از دام، گفته می شود که مدت ۲ سال بود که در این زاغه گرفتار آمده بود و برخی از اهالی روستا، غذای این حیوان اهلی را تامین می کردند که پس از رهاسازی به آغوش طبیعت بازگشت.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.