سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این رقم نسبت به پارسال هیچ تغییری نداشته است، افزود: اگر رانندگان و عابران پیاده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند در این صورت میزان تصادفات رانندگی منجر به فوت روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب /۱۰ مهر جاری/ عابری که مشغول پیاده روی در جاده گاوازنگ زنجان بود بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری، جان خود را از دست داد.  

شیرمحمدی افزود: این مرد ۴۲ ساله در مقابل بیمارستان آیت الله موسوی زنجان دچار این حادثه رانندگی شد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و راننده نیز از محل متواری شده و پلیس در پی دستگیری نامبرده است.

وی یادآور شد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه شب نیز در شهرک امیرکبیر شهر زنجان، یک دستگاه موتورسیکلت با سرعت بالایی که داشت با یک دستگاه وانت پیکان برخورد و بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد.

شیرمحمدی افزود: این موتورسوار که فاقد کلاه ایمنی نیز بود از سوی کارشناسان پلیس به خاطر عدم توجه به جلو، مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.