مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رسانه نقش به‌سزایی در سیستم نوین آموزشی دارد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، ابراهیم رفیعی در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: خبرنگاران روشن‌گر و روشنایی‌بخش جامعه هستند و سالروز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای است که از خبرنگاران تقدیر شود.

 

این مسئول با تاکید بر جایگاه و اهمیت شغل خبرنگاری در جامعه، ادامه داد: هر شغل اهمیت و جایگاه خود را در جامعه دارد و در تقویم روزی برای توجه جامعه به یک شغل و قشر خاصی انتخاب می‌شود.

 

وی با اشاره به اشتراکات شغل خبرنگار و معلم، افزود: نقاط مشترکی بین خبرنگار و معلم است، به طوری که سالروز شهادت شهید مطهری روز معلم و روز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار نام‌گذاری شده است علاوه‌ بر آن خبرنگار و معلم هر دو آگاهی‌بخش هستند و با جهل و ناآگاهی جامعه مبارزه می‌کنند.

 

رفیعی تصریح کرد: در آموزش و پرورش نوین شرکای بسیاری برای آموزش و پروش و سیستم آموزشی تعریف شده که یکی از آن‌ شرکا، رسانه‌ها هستند و اگر آموزش و پرورش به دنبال رشد و به دنبال تنویر افکار عمومی در نسل جدید است، باید به خبرنگار و رسانه بیش از پیش توجه کند.

 

وی اظهارکرد: رسانه همکار آموزش و پرورش در بحث سیستم آموزشی نوین است و اگر جامعه به دنبال پیشرفت و تعالی است باید ارتباط قوی با رسانه داشته باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: دلیل وجود رسانه به وضوح قابل مشاهده است و در جامعه همه به دنبال آگاهی هستند و نصیب هرکس از این آگاهی بسته به توانمندی خود افراد است و باید توجه داشت که در جامعه کار معلم و خبرنگار آشکار ساختن صحیح و غلط از یکدیگر برای اقشار مختلف جامعه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.