به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در در دیدار با سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اجرای عدالت با پلیس مقتدر ممکن می‌شود، افزود: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف و برنامه ها در زمینه های مختلف از جمله برخورد با هنجارشکنان، حمایت کرده و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

وی با اشاره به گستردگی و شبانه روز بودن ماموریت‌های پلیس، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقطه ثقل، امید مردم، مظهر امنیت، نظم بخشی، اقتدار و حیثیت در جامعه است، اظهار داشت: کاهش جرایم خشن در سطح استان یک توفیق است که این روند باید همچنان تداوم یابد.
حجت الاسلام کرمی با تاکید بر نقش بسیار مهم مشاوره و مددکاری در کاهش جرایم گفت: نقش مراکز مشاوره و دفاتر مددکاری نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب ها و جرایم بسیار مهم و موثر است.
دادستان زنجان با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضا ۲ رکن اساسی در تامین امنیت همه جانبه هستند، گفت: متولیان نظم و امنیت باید همواره به انجام ماموریت‌ها نگاه علمی داشته باشند و ضمن برخورد با قانون شکنان، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز بر آمادگی و تعامل نیروی انتظامی با دادستانی در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: آسیب به لایه های مولد اجتماعی از آثار سوء مصرف مواد مخدر است و مدیریت مطلوب آسیب‌ها و جرایم در سطح استان نشان از بلوغ دستگاه های مسئول در این زمینه است.
سردار جهانبخش به سطح بالای اعتقادات دینی مردم زنجان و همچنین بر آمادگی و تعامل نیروی انتظامی با دادستانی در جهت خدمت رسانی به جامعه اشاره کرد و افزود: هرچه ارتباط و همکاری نهادها و دستگاه های مسئول در برقراری نظم و امنیت و ارائه دهندگان خدمات در استان، نزدیک و منسجم‌تر باشد، به همان میزان نتیجه رضایت بخش و امنیت حاصل پایدارتر خواهد بود.
وی ضرورت افزایش و توجه به کمپ های ترک اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به افزایش ۲ و نیم برابری اجرای طرح های پاکسازی و انتظام بخشی پلیس در سالجاری اظهار داشت: استفاده از حداکثر ظرفیت ها موجود در سطح استان در اجرای موفق طرح ها بسیار موثر است.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگرند و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این ۲ نهاد امری انکار ناپذیر است، افزود: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری هرچه بهتر و بیشتر این ۲ مجموعه است.

در برخورد با هنجارشکنی و بی قانونی در کنار ناجا هستیم

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در دیدار جداگانه با فرمانده انتظامی استان زنجان، ضمن حمایت و تشکر از سخنان فرمانده ناجا در برخورد با هنجارشکنی و بی قانونی ها گفت: نیروی انتظامی شب و روز تلاش می کند تا امنیت و آرامش در جامعه حاکم باشد.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی برای آسایش و آرامش مردم است، افزود : برای اینکه نیروی انتظامی بتواند به وظیفه خود عمل کند، لازم است تا قوانین و مقررات را اجرا کند بنابراین افرادی که تحت تاثیر رسانه های بیگانه هنجارشکنی و قانون شکنی کرده و ارزش های اسلامی را زیرپا می گذارند نباید از برخوردهای نیروی انتظامی در امان باشند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که قانون شکنی و هنجارشکنی کرده و ارزش های انقلابی و اسلامی را زیرپا می گذارند، باید منتظر برخوردهای قانونی نیروی انتظامی نیز باشند، اظهار داشت: سپاه و بسیج زنجان از مواضع انقلابی فرمانده نیروی انتظامی کشور و فرمانده نیروی انتظامی این استان حمایت خواهد کرد و بسیج هرجا که لازم باشد با رعایت قوانین و مقررات در کنار نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی ها و قانون شکنی ها خواهد بود.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.