معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال گام‌های بلندی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی برداشته می‌شود.

 

هادی احمدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به تحقق اهداف سازمانی سوادآموزی در استان زنجان، اظهار کرد: این معاونت در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ در ۱۲ شاخص موفق به کسب رتبه خوب و شایسته تقدیر در بین استان‌های کشور شد.

 

این مسئول ادامه داد: سازمان نهضت سوادآموزی کشور هر سال ارزیابی جامعی از عملکرد و فعالیت معاونت‌های سوادآموزی استان‌ها با توجه به شاخص‌هایی که از قبل اعلام می‌شود، انجام می‌دهد که در این راستا استان زنجان بر اساس نتایج این ارزیابی موفق به کسب رتبه «خوب و قابل تقدیر» شده است.

 

وی، درصد پوشش سوادآموزان، میزان تحقق اهداف ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی، تشکیل جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزای، نظارت بر کیفیت سوادآموزی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، حضور و مشارکت فعال در رسانه‌ها را از جمله شاخص‌هایی عنوان کرد که توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

احمدنیا با بیان اینکه این موفقیت، طی نامه‌ای توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار زنجان ابلاغ شده است، گفت: رفع بی‌سوادی مقوله‌ای پیچیده و چندبعدی است که مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و موفقیت‌های این‌چنینی محصول همکاری همه دستگاه‌ها است.

 

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارائه طرحی که در شورای پشتیبانی تصویب شده است، بتوانیم امسال در امر ریشه‌کنی بی‌سوادی گام‌های بلندتری برداریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.