فرماندار شهرستان خدابنده گفت: تلفیق کشاورزی و گردشگری؛ راهی برای جذب گردشگر است.

 

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به برگزاری ستاد خدمات سفر این شهرستان، اظهار کرد: مراجعه نکردن گردشگران به اماکن تاریخی و گردشگری‌ شهرستان به دلیل کم‌کاری مسئولان در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود است.

 

این مسئول ادامه داد: در شهرستان خدابنده اماکن تاریخی و فرهنگی غنی وجود دارد که نیاز به تبلیغات محیطی و رفع مشکل زیرساخت‌ها دارد که برای حل مشکلات راه‌های مواصلاتی که لازمه استقبال مسافران برای حضور در شهرستان است، دولت قدم‌های اساسی برداشته و اعتبارات خوبی به این مهم تخصیص یافته است.

 

وی افزود: با فرهنگ‌سازی، خلاقیت و ابتکار در مسیر شهرها، سه‌راهی‌ها، ورودی مناطق گردشگری و تلفیق صنعت توریست با کشاورزی می‌توان در جذب گردشگر و ارتقای حوزه گردشگری شهرستان قدم‌های مثبتی برداشت.

 

بیگدلی در بحث ایجاد نشاط اجتماعی، در برگزاری هفته فرهنگی را اقدامی خوب تلقی کرده و خواستار برگزاری برنامه‌های مشابه در ایام مختلف شد. همچنین انتظار می‌رود برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و نظارت مستمر به خصوص در ارائه خدمات به گردشگران به صورت مستمر انجام شود.

 

فرماندار شهرستان خدابنده یادآور شد: باید هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی برای پیگیری و رفع مشکلات غار کتله‌خور، زرین‌غار و حمام تاریخی، تامین سوخت جایگاه‌ها، فعال بودن دستگاه‌های خودپرداز، آماده بودن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی  لکه‌گیری جاده‌ها و علامت گذاری سرعت‌گیرها در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.