شهردار هیدج  از افتتاح و بهره‌برداری از 12 پروژه شاخص عمرانی همزمان با هفته دولت خبر داد.


مسعود امیدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اشاره به عمل به وعده‌های عمرانی چهار ساله در طی دو سال، اظهار کرد: در حال حاضر هیدج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.


وی با اشاره به بهره‌برداری از 12 پروژه شاخص در هفته دولت خبر داد و افزود: احداث آرامستان جدید با در نظر گرفتن ملاحظات اجتماعی و انتظارات افکار عمومی و مردم، افتتاح ساختمان جدید شورای اسلامی شهر و سالن اجتماعات، افتتاح پارک مهر، پارک بزرگ حکیم هیدجی، افتتاح استخر سرپوشیده هیدج، توسعه شبکه آب‌رسانی و پروژه جداسازی آب شرب از آب خام که علاوه بر کار عمرانی در راستای مدیریت منابع آب از استخر مجموعه لاله تا انتهای بلوار امام در دسترس قرار خواهد گرفت از جمله پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


امیدی با اشاره به تخریب مسجد جامع قدیم و ساخت مسجد جدید، اظهار کرد: این امر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم هیدج بود که با انجام آن علاوه بر اصلاح نقطه حادثه‌خیز مشکل چهار دهه شهر نیز حل شد.


شهردار هیدج با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های در حال ساخت، آماده بهره‌برداری یا در شرف اتمام جزو برنامه‌های شورای اسلامی و شهرداری هیدج برای یک دوره چهارساله پیش‌بینی شده بود که در طول دو سال محقق شده است، گفت: این امر نشان‌دهنده جدیت و عزم اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری هیدج در پیگیری و اتمام پروژه‌های عمرانی است.


امیدی افزود: همه خدمات مجموعه شهرداری و شورا در راستای رضایت‌مندی عمومی است که در روز معارفه جهت تصدی مسئولیت شهرداری، حل تمام موارد فوق برای دوره چهار سال بود که با همت و حمایت اعضا شورای شهر و مجموعه شهرداری و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی ظرف دو سال تحقق یافت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.