به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم تلاش اهل فکر در مجموعه های اجرایی بر عملیاتی کردن فراز های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
وی افزود: مخاطب این بیانیه همه ملت هستند اما مراکز دانشگاهی و حوزوی باید نسبت به سایر اقشار، زودتر به آن حساسیت نشان دهند و برای آن پیوست های مختلف و برنامه های اجرایی تدوین کنند.
وی به لزوم ارزیابی عملکرد مدیران طی یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: مدیران واقعی مدیرانی هستند که در میدان حضور دارند و به صرف نشستن پشت میز اکتفا نمی کنند.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت توجه و حساسیت مدیران دستگاههای اجرایی بر مسائل ارزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در عمل به مسائل دینی و ارزشی خود مدیران باید نسبت به سایرین پیشگام باشند.
امام جمعه زنجان به لزوم تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و گفت: نباید همه چشممان به بودجه استانی باشد و فقط به آن اکتفا شود.

** توسعه همه جانبه نیاز اساسی امروز استان زنجان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه توسعه به معنای عام و همه جانبه را نیاز اساسی این استان عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و بهره گیری از ظرفیت های مختلف استان، از الزمات تحقق توسعه است.
خدابخش مرادی نافچی بر ضرورت تقویت اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی در استان تاکید کرد و ادامه داد: این مهم در سایه خدمت و ارتباط منطقی، عالمانه و مدبرانه و صمیمی با مردم ممکن می شود.
وی با بیان اینکه مردم باید حضور و نقش مدیران و کارگزاران را در ارائه خدمت ببینند و باور کنند، تصریح کرد: باید خدمات را عالمانه انجام دهیم و آنها را مدبرانه برای مردم تبیین کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به لزوم حفظ و ارتقای امنیت و احساس امنیت در جامعه تاکید کرد و افزود: بستر سازی برای امنیت سرمایه گذاری در استان، نقش مهمی در فرآیند توسعه خواهد داشت.

**مدیران از از اقدامات خوب دولت دفاع کنند
سید بیوک موسوی، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه، دفاع از اقدامات خوب و پاسخگویی به کاستی ها و نواقص دولت را وظیفه مهم مسئولان و مدیران برشمرد و گفت: اینکه در جامعه فضای دلمردگی مستولی شود، به هیچ وجه پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه هیچ کس و هیچ دولتی بری از خطا نیست، اظهار داشت: اینکه تحت تاثیر رقابت های سیاسی، جریانی را بکوبیم به هیچ وجه عاقلانه نیست چرا که در این شرایط که دشمنان همچون گرگ های گرسنه ای خود را نشان می دهند به هیچ جریان و گروهی رحم نخواهند کرد.
موسوی با بیان اینکه نارسایی ها و قصورها باید گفته شود، تصریح کرد: حق نداریم فضا را امنیت کنیم بلکه باید مدیران در برابر رسانه ها پاسخگو باشند.
وی به ضرورت وجود گفتگو در کشور اشاره کرد و گفت: ناامید کردن مردم بزرگ ترین گناه است و این شرایط سخت، همراهی همه گروهها را می طلبد.
به گزارش ایرنا در شورای اداری استان، از خدمات سید بیوک موسوی تقدیر و خدابخش مرادی نافچی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان معرفی شد.
گفتنی است معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نزدیک 11 ماه بود که به صورت سرپرستی اداره می شد.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.