به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز شنبه در جلسه ستاد راهیان نور استان افزود: در شرایط جاری در مدیریت ها باید به عنوان سرباز نظام و رهبری عمل کنیم و این موضوع نباید فقط یک شعار باشد.
وی بر لزوم تبیین قدرت و ثبات 40 ساله نظام اسلامی به جوانان کشور تاکید کرد و ادامه داد: امروز همه باید قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهیم چرا که ایران به عنوان قدرت موثر، به مرحله ای رسیده است که هیچ قدرتی نتوانسته اثر آن را حذف کند.
حقیقی اظهار داشت: باید استکبار و استبداد ظالم و بد عهد را رسوا کرد و این حداقل کاری است که همه باید برای انجام آن تلاش کنیم.
وی بر لزوم ارتقای غرور و تقویت وجدان عمومی جامعه تاکید کرد و افزود: باید نشان دهیم که در این 40 سال از استکبار نهراسیدیم.
استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش شود تا همه اقشار در اردوهای راهیان نور شرکت کنند، گفت: موضوع راهیان نور را باید جدی بگیریم چرا که اثرات و برکات قابل توجهی دارد.
وی به لزوم اصلاح مصوبات سال گذشته ستاد راهیان نور استان تاکید کرد و گفت: لازم است برای تسهیل در برگزاری اردوها، نحوه عملی همکاری نهادها و دستگاه هایی که در زمینه اردوهای راهیان نور وظایفی به عهده دارند، مشخص شود.
استاندار زنجان همچنین خواست تا با برگزاری جلسه ای نحوه اختصاص و توزیع خودروهای سبک دستگاه های اجرایی در موعد برگزاری اردوهای راهیان مشخص شود و از طریق فرمانداری های زنجان، ابهر و طارم نیز مشارکت بخش خصوصی برای تامین اتوبوس ها برای راهیان نور، پیگیری شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: با وجود برنامه تعریف شده دائمی در سطح ملی برای برگزاری اردوهای راهیان نور، متاسفانه هر سال دغدغه های تامین لوازم سخت افزاری اجرای این برنامه در استان وجود دارد.
فرامرز نیک سرشت به ضرورت تقسیم کار بین دستگاه های اجرایی برای پیشبرد و اجرای مطلوب اردوهای راهیان نور تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی نباید تعهدات خود در این خصوص را بلاتکلیف بگذارند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در این جلسه بر لزوم همکاری و حمایت دستگاه های مختلف اجرایی در برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در 2 سال گذشته اعتباری برای هزینه در برنامه راهیان نور مورد تصویب استانداری قرار گرفت ولی محقق نشد.
سرهنگ پاسدار قاسم محمدی با بیان اینکه هم اکنون چهار میلیارد و 800 میلیون ریال بابت هزینه اتوبوس های اردوهای راهیان نور از سال های گذشته بدهی به جا مانده است، افزود: در زمان حاضر برای تامین اتوبوس، تجهیز اردوگاه اقامتی و آشپزخانه آن، اختصاص خودروهای سبک ادارات و تامین روحانی و مبلغ، نیازمند یاری و مشارکت بیش از پیش دستگاه های اجرایی هستیم.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.