معاون فرماندار هندیجان گفت: از وضعیت بیمارستان دولتی هندیجان و خدمات دهی آن بدون داشتن پزشک متخصص گله مند هستیم و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان خواستاریم به هندیجان سفر کرده و تجهیزات لازم را به بیمارستان اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، بهنام خضعلی  در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات بهداشتی که در سطح شهر و روستاهای هندیجان وجود دارد، سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار هندیجان، مسئولان کم‌کار را مورد خطاب قرار داده و افزود: اگر قبول مسئولیت کردید باید شب و روز برای این مردم و شهرستان تلاش و وقت بگذارید، چشم روی ‌هم بگذارید این دوران سپری می‌شود و بعد مردم در مورد همه شما و ما قضاوت خواهند کرد.

 خضعلی بیان کرد: مسئولان قدر این امانت الهی را بدانند و راه خدمت به ملت را پیش‌ بگیرند تا یک ‌زمانی نرسد پشیمان شوند که چرا در دوران مسئولیت کم‌کاری کرده بودیم. مسئولی که خالصانه خدمت می‌کند مورد لطف خداوند و مردم قرار می‌گیرند.

وی گفت: در خصوص بیمارستان دولتی شهدا و مشکلات پیرامون آن، ما ناراضی هستیم و از عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان گله ‌مند بوده و خواستاریم وی هر چه سریع‌تر در هندیجان حضور پیدا کند و نگاه ویژه به این منطقه داشته باشد و تنها بیمارستان این شهر را تجهیز کند.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورای سلامت جهت رفع معضلات، مشکلات پیش رو در کنار هم، با تعامل بیشتر و در اختیار قرار دادن امکانات خود کمک کنند تا گام‌ های تأثیرگذار و در شان این مردم برداشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.