به گزارش ایرنا امام جمعه اندیمشک در این آئین در سخنانی بر توجه به مشکلات معیشتی معلمان تاکید کرد و گفت:باید به مشکلات معیشتی معلمان توجه ویژه شود تا قشر فرهنگی بدون مشکل و دغدغه به امر مهم آموزش نسل آینده همت گمارد.
حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری افزود: ارزش و جایگاه معلم در جامعه باید از منزلت چاه‌های نفت بیشتر باشد چرا که نقش معلم در توسعه همه جانبه کشور مهم ، ضروری و رفیع است.
وی افزود:از آنجا که تربیت نسل آینده ساز کشور بر عهده معلمان است لذا باید تربیت آنها سالم و سرشار از علم و تعهد باشد.
رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:
نگاه غلط به آموزش و پرورش نیازمند اصلاح است چرا که آموزش و پرورش باشگاه سیاسی نیست.
فریدون حسنوند افزود:معلم دارای نقش و جایگاهی رفیع و ارزنده است و معلمان در هشت سال دفاع مقدس راه شهدا را در جامعه تمرین و مستمر کرده اند.
وی اضافه کرد: معلمان برای توسعه فرهنگ و آموزش ایران اسلامی از جان و مال خود گذشته اند لذا باید به مشکلات معلمان رسیدگی شود.
حسنوند گفت:تعلیم و تربیت نقش مهمی در جامعه دارد، آموزش و پرورش موتور محرک ایران اسلامی در حوزه های مختلف است.
وی افزود: ما اگر می خواهیم شرایط را برای توسعه کشور فراهم کنیم باید به آموزش و پرورش توجه و برای تامین نیازهای معلمان و دانش آموزان تلاش کنیم.
حسنوند با تشریح تلاش های انجام شده برای ارتقا سطح کیفی آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک از این موضوع به عنوان یکی از اهداف مهم مسئولان ارشد شهرستان نام برد.
وی گفت:امروز اگر در شهرستان اندیمشک و ایران اسلامی اقدامات و طرح های خوبی در حوزه های مختلف و آموزش و پرورش طراحی و اجرا می شود به دلیل نقش و جایگاه فرهنگ و آموزش در تربیت نیروی انسانی و توسعه ایران اسلامی است.
نماینده مردم اندیمشک گفت: در طول سال های اخیر برخی دولت ها به آموزش و پرورش به عنوان یک باشگاه سیاسی و محل جمع آوری رای توجه داشته اند اما جایگاه آموزش و پرورش و معلم فراتر از این مباحث است .
محمد قلاوندی مدیر آموزش و پرورش اندیمشک هم در سخنانی با بیان عملکرد این مجموعه گفت:در 2 سال اخیر شاهد جهش خوبی در مجموعه آموزش و پرورش بوده ایم.
در این مراسم با اجرای برنامه های متنوع روز معلم گرامی داشته شد.
همچنین 20 معلم نمونه شهرستان معرفی و تجلیل شدند.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.