به گزارش خبرنگار ایرنا در این گردهمایی که با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گتوند در سالن ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آئین در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس این گردهمایی ها را گامی در راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدا برشمرد و گفت:پیروزی ما در جنگ تحمیلی حاصل شجاعت ، جانفشانی شهدا و رزمندگان بوده و اینک باید تلاش کرد تا ایثار و وفاداری به نسل آینده منتقل شود.
سردار مرتضی قربانی افزود: حیف است این نظام که با ابهت و کرامت در مقابل دشمنان شرق و غرب ایستاده است،ایثارگری و شجاعت رزمندگان آن گرامی داشته نشود.
مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز ایران با سربلندی در مقابل دشمنان ایستاده و حتی یک وجب از خاک کشورمان را نتوانستند تصرف کنند گفت: رزمندگان اسلام اینک در کشورهای فلسطین، یمن، عراق، لبنان، سوریه و افغانستان روبروی دشمنان ایستاده اند و با استکبار مبارزه می کنند.
سردار قربانی به آسیب های فضای مجازی و شبکه های انحرافی غرب نیز اشاره کرد و افزود: دشمنلن ایران اسلامی در تلاش اند تا با این ابزار به نظام آسیب وارد کنند اما هرگز موفق نخواهند شد اما باید مراقب بود.
وی در پایان افزود: جوانان باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های مجازی علیه دشمنان ایران اسلامی پاتک بزند و فرصت را از دشمنان بگیرند.
به گزارش ایرنا، اجرای سرود ، سخنرانی،مداحی، پخش کلیپ و خاطره گویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 347شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.