حسن عراقی زاده چهارشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین کنگره پزشکی طب رزم در بیمارستان صحرایی علی ابن ابی طالب آبادان اظهار کرد : باتوجه به تجارب ارزنده در دوران دفاع مقدس و همچنین کارها و مطالعات انجام شده در زمینه طب رزم و تروما، در این حوزه در منطقه اول و در جهان نیز از جمله کشورهای برتر هستیم.
وی گفت: تروماتولوژیستها و جراحان و متخصصان جراحی کشور دراین حوزه امروز سرآمد بوده و در این زمینه حرف اول را می زنند.
عراقی زاده اضافه کرد: مجموع مقالات علمی که در این خصوص توسط جامعه علمی کشور تهیه شده و حضور متخصصان ما در جوامع مختلف بین المللی، شاهد و ناظر بر جایگاه بسیار خوب آنها دراین زمینه است.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت:در زمینه طب نطامی نیز دومین یا سومین کشور در زمینه تعداد مقالات و ارایه سخنرانی هستیم و پزشکان ما حضور خوبی در کنگره های جهانی دارند و گاهی هم ما از متخصصین خارج از کشور برای حضور در رویدادهای علمی این حوزه متقاضی داریم.
عراقی زاده اظهار کرد: تاکنون 10 کنگره در خصوص طب رزم در کشور و پنج کنگره تخصصی تروما در کشور برگزار شده است.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مراقبت و نگهداری و درمان از مجروحان جنگی تا امروز و وقایعی که بعداز جنگ تحت عنوانهای مختلف و حوادث طبیعی در کشور شاهد بودیم ، پزشکان و جامعه پزشکی تجربیات ارزشمندی کسب کرده اند.

3015/7158
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.