این جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پادوانی دیروز در هنگام بازی از ناحیه سر و گردن دچار ضربه شدید شده بود به گونه ای که بعد از ضربه وارد شدن با کاهش هوشیاری مواجه شده و با گردن بر روی زمین سقوط می کند. وی گفت: این موضوع سبب جابجایی مهره ششم بر روی هفتم شده که در ادامه شکستگی مهره ها و آسیب دیدگی نخاع را به همراه داشته است.
وی افزود: عمل جراحی وی ساعت 22 شنبه شب آغاز و تا پنج صبح یکشنبه در بیمارستان آپادانای اهواز با همراهی دکتر عیدی عبدالخانی و محسن خرمی جراحان ستون فقرات و دکتر سیاحی متخصص بیهوشی با موفقیت به پایان رسید.
دکتر تقوی بیان کرد: عمل جراحی وی خیلی خوب و موفقیت آمیز بود و گردن پادوانی از پشت و جلو جراحی شد اما باید برای مشخص شدن کامل وضعیت جسمانی مدافع استقلال منتظر بمانیم.
این جراح ستون فقرات گفت: وی از ناحیه نخاع آسیب دیده اما مشخص شدن میزان ریکاوری شدن این میزان صدمه دیدگی درآینده به حداقل سه ماه زمان نیاز دارد و با توجه به اینکه فشاری روی نخاع نیست و حداکثر آزادسازی نخاع انجام شده است امیدواریم زمان بهبودی وی کوتاه باشد.
وی اضافه کرد: به صورت کلی طیف آسیب دیدگی نخاع گسترده است و باید صبر کرد چون بیمارانی با این شدت آسیب دیدگی تا حدی ریکاوری کرده اند.
دکتر تقوی گفت: بیمار الان کاملا هوشیار است، از دستگاههای تنفس جداست و علائم حیاتی خوب و پایدار دارد و در بخش آی سی یو بیمارستان آپادانا بستری است.
لئوناردو پادوانی مدافع استقلال روز گذشته در جریان بازی استقلال تهران و فولاد دچارآسیب دیدگی شد و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
3004/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.