به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت:مردم عامل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی بودند و ظلم وستم با پشتوانه مردمی ریشه کن شد.
وی بیان کرد: حضور پررنگ جوانان در دوران انقلاب اسلامی و تلاش آنها برای تحقق وپیروزی اهداف اسلامی و رقم زدن انقلاب حائز اهمیت است.
وی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف اسلامی انقلاب اظهار کرد :دانشجویان باید با کسب علم و دانش و معرفت برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر نظام اسلامی تلاش کنند.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به تلاش گسترده دشمنان برای تقویت گروههای تکفیری گفت: آمریکا و دشمنان با تقویت این گروهها درصدد در تنگنا قرار دادن نیروهای مبارز اسلام ، ضربه زدن به انسجام مسلمین و کمرنگ کردن صبغه اسلامی آن است.
وی تاکید کرد:در شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی با ابزار فراوان برای ضربه به ارزش های اسلامی و انقلاب ما وارد عمل شده اند، برخورداری از وحدت و همدلی جمعی ضروری است.
وی خاطرنشان کرد:باید با آگاهی و هوشیاری نسبت به فضای مجازی و اقدام های دشمن در این فضا ، آنها را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنیم.
وی خطاب به مسئولان گفت: بایدبا تواضع و تلاش بیشتر به امور مردم رسیدگی کنید که این موضوع از اصول اولیه انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام حسینی نوری با تاکید بر اینکه نباید اهداف جناحی را بر خدمت به مردم ترجیح داد، از مدیران خواست با اطلاع رسانی عملکرد و خدمات انجام شده امید را در مردم حفظ کنند.
امام جمعه اندیمشک با تسلیت ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی ، یکی از مهمترین عامل پیروزی انقلاب را برخورداری مردم از اعتقاد اسلامی عنوان کرد.
7281/6002
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.