اردشیر شجاعی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در کشور ، بیان کرد: خیلی از افرادی که در این تجمعات اعتراضی شرکت کردند مطالبات به حقی دارند که باید از طرف مسئولان مورد پیگیری قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: ما معتقدیم مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و در شرایط سخت همواره از مملکت دفاع کرده اند ، مسئولین هم باید قدر ایستادگی و همراهی مردم را بدانند.
شجاعی بیان کرد: حساب افرادی که دارای مطالبات به حق هستند از افرادی که به اموال عمومی آسیب می رسانند و برای خانواده ها ایجاد مزاحمت می کنند جداست و انتظار می رود که مردم به روش قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند و مسئولان نیز باید به خواسته های به حق مردمی که تحت فشار قرار گرفته اند، توجه کنند.
عضو شورای اجرایی خانه احزاب استان خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امنیت نیاز امروز جامعه است و باید برای رسیدن به امنیت پایدار تلاش کرد.
سعید رضوانی با اشاره به ناآرامی خیابانی صورت گرفته در کشور گفت: امنیت بستر توسعه و اشتغال در کشور است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.
وی با تاکید بر لزوم پاسداری از امنیت در جامعه ،اضافه کرد: کشور ایران به سبب از خود گذشتگی های هم میهنانمان از امنیت بالایی در خاورمیانه برخوردار است و باید با تمام توان این امنیت را حفظ و نگهداری کنیم.
رضوانی با بیان اینکه اعتراضات مدنی و به حق مردم باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، تصریح کرد: مردم باید حساب خود را از کسانی که اموال عمومی را تخریب می کنند جدا کنند و نخبگان و رسانه ها وظیفه دارند این مطالبات مردمی را به نحو صحیح تبیین کرده ، به گوش دولتمردان برسانند.
طی چهار روز گذشته در برخی شهرهای استان خوزستان عده ای نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض داشته که برخی فرصت طلبان با سوء استفاده از این تجمعات اقدام به تخریب برخی اموال عمومی در این شهرها کردند.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.