حبیب فضل الله پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لزوم هدفمندسازی احزاب سیاسی در استان اظهار کرد: در شهرستان بندرماهشهر افراد بسیار فرهیخته، صاحب نظر و صاحب سبکی وجود دارد که با وجود آنها باید نظارت بیشتری نسبت به هدفمندسازی احزاب و گروه های سیاسی در این شهرستان صورت گیرد تا بتوان شاهد حضور این افراد در فرآیند تصمیم گیری و کمک به حوزه اجرایی این شهرستان باشیم.
فضل الله پور افزود: این مسئله در دستور کار تمام احزاب سیاسی شهرستان های استان قرار گرفته تا بتوان با انسجام بیشتری به هدفمند سازی احزاب سیاسی و فعالیت های آنها در استان خوزستان اقدام کرد.
وی ادامه داد: یکی از رسالت های اساسی گروه های سیاسی تبدیل فرآیندهای سیاسی و انتقال آن به حوزه اجتماعی است که تنها در این صورت است که می توان نظام مطالبه گری را فعال کرد.
مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به برنامه اساسی خانه احزاب در استان اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی خانه احزاب ، برنامه ریزی برای ارتقاء سطح معرفت عمومی در حوزه سیاسی است که موضوع محوری و اساسی می باشد .
وی خاطرنشان کرد: انسجام و هدفمند کردن احزاب سیاسی و برنامه ریزی برای برنامه های سیاسی ، در واقع سیاسی کردن متعارف و منطقی حوزه اجتماعی است که این مسئله برای ساختن کشوری آباد و فرهیخته می شود .
9858/7165
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمید رضا ترابی فرد **
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.