کارگردان و نویسنده این فیلم مستند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:این فیلم 40 دقیقه ای که با موضوع علاقه مندی به سینما است با تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان در آبادان تولید شد.
امیرحسین افتخاری افزود:فیلم مستند، داستانی فن2 در خصوص سینمای هند و علاقه مندی ایرانی ها به سینمای بالیود تولید شده است.
وی اظهار داشت:این فیلم روایت 2 نفر از علاقه مندان سینمای بالیود در ایران است که تلاش می کنند برای سالروز تولد شاهرخ خان به هند سفر کنند.
کارگردان فیلم مستند فن 2 گفت:در این فیلم شکل حمایتی مردم از صنعت سینما تعریف شده و اینکه یک طرفدار چگونه می تواند از این صنعت حمایت کند.
افتخاری تصریح کرد:در بخش دوم این فیلم جمع آوری ویدئو از طرفداران سینمای هند دیده می شود که بسته ای را به شاهرخ خان سوپراستار سینمای هند می رساند.
وی افزود:تصویر برداری این فیلم مستند را عماد سلیمانیان، صدابرداری میلاد جعفری برعهده داشتند و این فیلم مستند برای شرکت در جشنواره های فیلم داخلی و خارجی تهیه شده است.
امیر حسین افتخاری یکی از پرافتخارترین کارگردانان، نویسندگان و بازیگران تئاتر و سینما در استان خوزستان است که سابقه بازی در سریال های همانند مختارنامه را دارد.
7104/3015/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:عدنان جواهری**انتشار دهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.