حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهضت و قیام خونین ملت ایران در سال ۵۷ همچنان پویا و بالنده به سوی اهداف خود در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه جوانان ما در زمان طاغوت در استعمار بودند و قدرت ظهور و بروز استعدادهای خود را نداشتند، افزود: امام با همراهی ملت در سال ۵۷ رژیم طاغوت را که ژاندارم منطقه بود و بزرگ‌ترین و قوی‌ترین ارتش منطقه را داشت، برانداخت.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: امام به واسطه مجاهدت ملت ایران، با دست‌خالی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را برکنار کرد و ما را از یوغ آمریکای جهان خوار و اذنابش نجات داد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه امروزه ملت ایران سربلند است و توانسته در مقابل فشارها و توطئه‌ها ایستادگی کند، افزود: پیام ما در دهه فجر امسال این است که به دنیا بگوییم «ملت ایران از آرمان‌های خود دفاع می‌کند، هرگز تسلیم نمی‌شود و به زانو در نمی‌آید».

امام جمعه دزفول گفت: مسئولان باید قدر ملت ایران را که ملتی شجاع و شریف هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند بدانند؛ چرا که این ملت حقیقتاً شایسته خدمت هستند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: ملت ایران برای آرمان‌های خود جان‌فشانی می‌کنند و شهدا را سرمایه‌های این انقلاب می‌دانند، شهدا نهال انقلاب را آبیاری کردند تا به این شجره طیبه تبدیل شد و اکنون شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گام دوم انقلاب نیز روح دیگری به کشور و ملت داد.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌ها صادر شده و اگر استکبار جهانی بخواهد با ملت ایران مقابله کند باید با تمام ملت‌های منطقه درافتد.

امام جمعه دزفول بیان کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرد؛ آمریکا امروز شکست پذیر و شکننده است و چاره‌ای جز خروج مفتضحانه از منطقه ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1342355
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.