ابراهیم جوانمردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله چهارم و نهایی رقابت‌های دریفت قهرمانی کشور دهم بهمن ماه با حضور ۲۲ اتومبیلران برتر از استان‌های مختلف کشور در پیست استاندارد ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از استان های تهران، البرز، کرمان، همدان، گیلان، فارس، همدان، مازندران و خوزستان با یکدیگر به رقابت می پردازند، از آنجا که اتومبیلرانان کشور به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند بی‌شک این رقابت‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: سال گذشته این رقابت‌ها در اهواز برگزار شد که شهاب پیشانی‌دار ورزشکار ملی‌پوش و عنوان‌دار کشورمان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

وی با بیان اینکه ۱۲ اتومبیران از خوزستان در این مسابقات حضور دارند گفت: شهاب پیشانی دار و رضا گله دار از جمله شرکت کنندگان خوزستانی هستن که از شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکو برخوردارند.

جوانمردی با اشاره به برگزاری رقابت ها در بهترین سطح ممکن گفت: پیست غدیر اهواز بزرگترین پیست چند منظوره اتومبیلرانی جنوب غرب کشور به شمار می‌رود و با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اهواز، بهترین مکان برای برگزاری این مسابقات است.

وی با بیان اینکه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی در خوزستان علاقه مندان بیشماری دارد گفت: ورزشکاران استان در بخش‌های اسلالوم، موتورکراس و دریفت همواره عملکرد خوبی در کشور داشته و در مسابقات قهرمانی کشور مقام‌های خوبی کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.