سید راضی نوری روز شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار،  خبرنگاران را سنگربانان حق دانست و گفت: خبرنگاران باید امانت دار باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان موارد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را منتقل کنند.

وی تزریق امید، نشاط و انگیزه به جامعه را از رسالت های خبرنگاران خواند و افزود: اداره ارشاد اسلامی دوره آموزشی برای خبرنگاران برگزار و از فعالیت خبرنگارنماها جلوگیری کند.

فرماندار شوش نیز در این آئین با بیان اینکه در خبر صحت و واقعیت از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات مردم، اطلاع‌ رسانی شفاف، آگاهی‌ بخشی و هدایت افکار عمومی دارند و باید با انتقادهای سازنده خود در راستای توسعه هرچه بشتر جامعه تلاش کنند.

عدنان غزی افزود: مسوولان نیز باید انتقادپذیر باشند و از انتقاد خبرنگاران استقبال کنند چرا که آنها پل ارتباطی آحاد مردم با مسوولان هستند.

وی صحت و جامعیت خبر را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: خبرنگاران این شهرستان نیز در همه حوزه‌ها با توجه به وظیفه و رسالت خطیری که برعهده دارند بسیار مناسب عمل کرده‌اند.

غزی افزود: انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهادهای کارساز توسط خبرنگاران می‌تواند عامل توسعه شهرستان باشد.

وی گفت: خبرگزاری ایرنا یک مجموعه رسانه ای قوی و فراگیر است که برای اطلاع رسانی و خبر، جایگاه ویژه قائل است. 
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی برای تمام رسانه ها، نشریات و منابع خبری دیگر، یک مرجع خبری صادق، سالم و پرکار است.

رضا ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز با بیان اینکه رسانه ها در اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان نقش مهمی برعهده دارند، گفت: رسانه ها به عنوان ناظر اجتماعی نقش مهمی در به تصویر کشیدن کمی ها و کاستی ها و اقدامات دولتمردان در این زمینه دارند.

درپایان از خبرنگاران بویژه از خبرنگارانی که درسیل اخیرباعث انعکاس این حادثه بودند نیز تجلیل بعمل آمد.

۷۲۸۰/۳٠۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.