سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان، که با حضور جانشین فرمانده سپاه کرمان و سایر مسئولین برگزار گردید، از همکاری سپاه استان معین کرمان در بازسازی منازل سیل زده شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان معین کرمان، به اهمیت موضوع بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده، اشاره کرد و خواستار استفاده و بکارگیری از تمام ظرفیت های و پتانسیل های موجود در جهت تکمیل منازل سیل زده شد.

وی همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان با استان معین کرمان را خوب برشمرد و بر همکاری بیش از پیش جهت تسریع در بازسازی روستاهای سیل زده شهرستان تاکید کرد.

هاشمی در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان، بیان کرد: با همت سپاه استان کرمان که بعنوان معین شهرستان می باشد، کار احداث و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری در پایان، با اشاره به شروع بکار ۲۲۱ واحد احداثی، گفت: با پیگیری های انجام شده و همت مسئولان مربوطه، از ۱۹۰۰ واحد تعمیری تاکنون بیش از ۱۴۰۰ منزل مسکونی کار تعمیر آنها به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.