به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان در اقصی نقاط کشور بیان کرد: تمام جشن ها و سامانه های نشاط نوروزی ویژه تعطیلات در اهواز به دلیل رخ دادن این حوادث در کشور و جان باختن تعدادی از هم وطنان در سیل شیراز لغو شده اند.
وی گفت: در پی حادثه ناگوار ناشی از سیل در استان فارس که به جان باختن تعدادی از هم وطنان انجامید، معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، به نشانه همدردی با بازماندگان حادثه، جشن های نوروزی برنامه ریزی شده در مناطق هشتگانه را برگزار نمی کند.
سراج در خصوص دیگر برنامه های آن معاونت بیان کرد: برای احترام به میهمانان نوروزی و هم چنین شهروندان اهوازی برنامه های دیگر مانند تور اهوازگردی و مسابقات ورزشی محله به محله ادامه می یابد.
معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: دیگر برنامه های درنظر گرفته شده از جمله ایستگاه های بزرگ فرهنگی ویژه کودکان و برپایی نماز جماعت در پارک های اعلام شده و هم چنین ارائه خدمات پزشکی در قالب استقرار یک دستگاه اتوبوس سلامت در محل اسکان میهمانان نوروزی واقع در نمایشگاه بین المللی هم چنان ادامه دارد.
وی گفت: از زمان آغاز طرح بیش از یک هزار و 500 نفر در تورهای ویژه اهوازگردی شرکت کرده اند و هم چنین بیش از 450 نفر از خدمات اتوبوس سلامت بهره مند شدند.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.