موسی ممبینی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزییات این حادثه عنوان کرد: این حادثه که عصر امروز رخ داد به دلیل ساخت یک دیوار بلوکی به ارتفاع سه متر در یکی از مغازه های مجاور این خیابان انجام شد.
وی افزود: نیروهای امدادی ، پزشکی و انتظامی در اولین دقایق این حادثه در محل حضور پیدا کردند که در مدت کوتاهی به دلیل هجوم مردم در محل آوار ، امداد رسانی کند صورت گرفت اما در نهایت با تلاش های صورت گرفته هر سه این کارگران زنده از زیر آوار خارج شدند.
رئیس شورای تامین شهرستان رامهرمز با اشاره به اینکه این افراد برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان مادر این شهرستان منتقل شدند، گفت: از همشهریان درخواست می شود تا در زمان بروز حوادث این چنین از حضور در محل حادثه خود داری کنند تا نیروهای امدادی بتوانند در زمان لازم به حادثه دیدگان کمک کنند.
ممبینی حال 2 نفر از این مصدومین را وخیم توصیف کرد و ادامه داد: در صورتی که امکانات شهرستان پاسخگوی انجام مراحل درمانی آنها نباید حادثه دیدگان به بیمارستان های مرکز استان منتقل می شوند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ریزش آور به دلیل گودبرداری غیر اصولی صورت گرفته است، بیان داشت: گودبرداری صورت نگرفته اما ساخت دیوار بلوکی آن هم به ارتفاع سه متر توسط یکی از واحدهای صنفی بازار با توجه به ایام تعطیلات جای سوال دارد که بررسی ها در این خصوص آغاز شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان رامهرمز یادآور شد: در صورتی که صاحب این واحد صنفی مجوزهای لازم برای ساخت و ساز را نداشته باشد برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.
رامهرمز از شهرهای استان خوزستان در جنوب غربی ایران است، که 121 هزار نفر جمعیت دارد.
9931/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.