به گزارش ایرنا سعید نمکی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان راه زینب در شهرستان بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بخش سوختگی از بخش های مهم بیمارستان ها به شمار می رود که باتوجه به اهمیت حیاتی بیماران سوانح سوختگی ،باید ظرفیت های لازم برای به روز رسانی خدمات و خدمات دهی بیشتر به مردم در این حوزه فراهم شود.
وی ادامه داد : در این روز تعدادی پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام با مشارکت خیران استان و وزارت بهداشت به بهره برداری رسید که امید است اجرای چنین پروژه هایی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم همچنان تداوم داشته باشد.
وی افزود: عمده ترین مشکلات این مناطق کمبود نیروی انسانی و نیروهای متخصص و‌‌ همچنین مجزا شدن شبکه بهداشت و درمان است که به این مشکلات به زودی رسیدگی می شود .
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی وعده داد: در کمترین زمان ممکن با هماهنگی های لازم از سوی وزارت بهداشت و با نگاه به تقسیمات کشوری ، کمبودهای مورد نیاز بخش بهداشت و درمان شهرستان های ماهشهر و بندر امام را برطرف می کنیم.‌
نمکی تصریح کرد : همچنین برنامه های مفیدی با همکاری نیروهای مسلح ، وزارت نفت و برخی دستگاه ها برای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان در دستور کار است تا با مکانیزم جدید از تمام امکانات کشور برای رفع کمبودها استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: این اقدامات بی شک ضریب خطای مجموعه های حوزه بهداشت و درمان را کاهش می دهد و هزینه‌های سربار این مجموعه ها را نیز کمتر می کند.
سه پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام شامل طبقه دوم ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 و طبقه اول ساختمان مرکز خدمات جامع شماره یک شهرستان ماهشهر و همچنین بخش اورژانس بیمارستان راه زینب بندر امام روز پنجشنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید .
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.