مسئولان آمریکایی اعلام کرده‌اند تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در برابر آزادی اسرای اسرائیلی آزاد شوند مانع اصلی دستیابی به توافق آتش بس به شمار می‌‌رود. یک مسئول آمریکایی به روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرده هیچ توافق قریب الوقوعی در مورد غزه وجود ندارد و بعید است که چنین اتفاقی در آینده نزدیک رخ دهد.

به گزارش جماران؛ روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از برخی مسئولان آمریکایی اعلام کرد پیش بینی آنها حاکی از آن است که هیچ کدام از جنبش حماس و رژیم صهیونیستی پیش از پایان دوره ریاست جمهوری بایدن به توافق آتش بس دست پیدا نکنند.

مسئولان آمریکایی اعلام کرده‌اند تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در برابر آزادی اسرای اسرائیلی آزاد شوند مانع اصلی دستیابی به توافق آتش بس به شمار می‌‌رود.

یک مسئول آمریکایی به این روزنامه اعلام کرده هیچ توافق قریب الوقوعی در مورد غزه وجود ندارد و بعید است که چنین اتفاقی در آینده نزدیک رخ دهد.

بر اساس اعلام مسئولان آمریکایی حمله الکترونیکی اخیر در لبنان احتمال آغاز جنگ گسترده را افزایش داده است.

روز گذشته نیز شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد تل آویو پیشنهاد جدیدی برای تبادل اسرا و پایان یافتن جنگ به واشنگتن ارائه کرده است.

این در حالی است که جنبش حماس در بیانیه‌های مختلفی با پذیرش پیشنهادات جدید مخالفت نموده و موافقت خود با پیشنهاد مستند به رویکرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرده که در پایان ماه می گذشته ارائه شد.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد رژیم اشغالگر پیشنهاد جدیدی ارائه کرده که بر اساس آن اسرای اسرائیلی یکباره آزاد شده و گذرگاهی امن برای خروج یحیی سنوار و دیگر رهبران حماس از غزه ایجاد می‌‌شود. علاوه بر آن اسرای فلسطینی آزاد شده، نوار غزه خلع سلاح گردیده و پس از پایان جنگ سازوکار جدیدی برای مدیریت غزه ایجاد می‌‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.