به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش دزفول روز یکشنبه در آئین بدرقه دانش آموزان پسر به اردوهای راهیان نور در بلوار شهیدآباد دزفول افزود: مناطق عملیاتی با خون شهدا آبیاری شده اند و محل رشادت و عظمت جوانان هستند.
عبدالمحمد جرجانی با توصیه دانش آموزان به استفاده بهینه از این سفر معنوی گفت: شهدا هم سن و سال همین دانش آموزان بودند که با رهبری امام خمینی (ره) با حضور در جبهه مقابل گلوله مستقیم دشمن قرار گرفتند.
وی افزود: دانش آموزان اکنون نیز با وجود فضای مجازی مستقیم در مقابل دوربین دشمن هستند که باید هوشیار باشید و در میدان دشمن گام بر ندارند.
رضا صائمی نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول نیز گفت: اردوهای راهیان نور در سال های اخیر با فرمان مقام معظم رهبری به عنوان یکی از مهمترین حرکات فرهنگی ملی انجام می شود که این اردوها از مهرماه آغاز و تا پایان بهمن ادامه دارد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان خواهر در دزفول آبان ماه به اردوی راهیان نور اعزام شدند، افزود: اکنون نیز هشت دستگاه اتوبوس اعزام دانش آموزان مدارس پسر منتخب دزفول و سردشت را برعهده دارند.
صائمی نیا اظهار داشت: خاطره گویی، رزمایش میدانی و عملیاتی،عزاداری و روایتگری از جمله برنامه های این اردوی معنوی است و دوشنبه پایان خواهد یافت.
وی تعداد کل کاروان اعزامی امروز را 330 نفر اعلام کرد و گفت: یک اعزام دیگر نیز تا پایان سال از دزفول انجام شود.
فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول بیان کرد: کاهش اعتبارات و مسایل امنیتی موجب کاهش اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در سال جاری شده است.
وی به تاثیر اردوهای راهیان نور بر روی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: با توجه به دلنوشته های دانش آموزان، برخی از آنها با این سفر مسیر زندگی خود را پیدا کرده اند.
غلامحسین پرهیزگار جانشین بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز گفت: نیروی بسیجی باید همیشه آماده باش تا بتواند جایگزین خوبی برای شهدا باشد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.