به گزارش ایرنا، علی اصغر اسدی پنجشنبه اظهار کرد: ادارات ثبت اسناد واملاک همیشه به عنوان دستگاه های درآمدزا برای دولت بوده اما اعتبارات این سازمان در لایحه بودجه پیشنهادی 1397 دولت، نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل درارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی ادامه داد:این درآمد درحالی کسب شده است که اداره کل در خصوص فضا ومکان اداری وهمچنین کمبود نیروی انسانی ومنابع مالی وملزومات اداری با مشکل مواجه بوده است.
اسدی اضافه کرد: با تمام این مشکلات خدمات همکاران خدوم ثبتی به مراجعان درجهت حفظ ارزشهای ونظام مقدس جمهوری اسلامی بدون وقفه ادامه دارد اما متاسفانه با وجود درآمد زا بودن این سازمان ،در لایحه بودجه پیشنهادی 1397 دولت، اعتبارات این سازمان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
وی با اشاره به این که همواره اداراه کل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی در بخش‌های مختلف علی الخصوص کسب رتبه برتر ارزیاب عملکرد در امسال و تحولات ایجاد شده در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور والکترونیکی شدن امور وارائه بیش از 90درصدی خدمات به صورت سیتمی، توجه بیشتر مسئولان به این دستگاه خدمات رسان و درآمد زا را خواستار شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.