حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده در دیدار مدیران شهرستان با وی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در نظام اسلامی که بر پایه خون شهدا شکل گرفت کسانی باید مدیر شوند که اهلیت و شایستگی در آن ها باشد.
وی افزود: مسئولیت داران در جامعه اسلامی به مثابه مجاهد عرصه پیکار باید عمل کند و مثل یک مجاهد مراقب خواب نماندن در مقابل برنامه های دشمن باشد.
وی یادآورشد: آن چیزی که شهیدان رجائی و باهنر را الگو کرد اخلاق و کارجهادی و بسیجی وارشان بود که ساعت کار اداری نمی شناختند و خستگی ناپذیر عمل می کردند.
امام جمعه فاروج به بیانات رهبر انقلاب در تنفیذ رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: همان توصیه های در مورد شما نیز صادق است وباید در دستور کارتان قرار گیرد.
وی گفت: امروز برای تحقق وعده ایجاد افزون بر900 هزار فرصت شغلی دولت، اقتصاد مقاومتی را از چهارچوب کاغذ واتاق جلسات خارج و به عرصه عمل برسانیم.
امام جمعه فاروج با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخل شهرستان در همه حوزه ها بر هزینه شدن اعتبارات فرهنگی در جای خودش تاکید کرد و گفت: اعضای شورای شهر که غایبان امروز این دیدار هستند جز فعالیت های عمرانی در ارتقا فرهنگ و دین مردم هم وظیفه دارند و باید برنامه ریزی کنند.
فرماندار فاروج هم در این دیدار گفت: اطلاع داشتن از اقدامات و عملکرد مسئولین حق مردم است و هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است که گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم اطلاع رسانی شود.
هادی رجائی نیا افزود: در هفته دولت امسال75 طرح عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان با اعتبار صرف شده 261میلیارد و 710 میلیون ریال به بهره برداری می رسند.
غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواد های شهید ابوالقاسم توافقی و شهید عباس پهلوان و دیدار با امام جمعه تیتکانلو از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت هفته دولت اجرایی شد.
(اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.