به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده 6 درصد بوده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون محدودیت منابع در بحث اشتغالزایی وجود ندارد گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات، ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت مردم توجه به کارآفرینی، سرمایه گذاری خصوصی و جذب تسهیلات روستایی عشایری است.
مرآتی افزود: بتازگی بین فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج شیروان تفاهم نامه ای منعقد شده که براساس آن 600 طرح اشتغالزا و نیمه تمام بررسی، تکمیل و اجرا می شود.
فرماندار شیروان با اشاره به ایام مبارک دهه فجر گفت: امسال 92 طرح با اعتباری بالغ بر هزار و 397 میلیارد ریال توسط 20 دستگاه اجرایی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
مرآتی بیشترین اعتبارات هزینه شده برای طرح های دهه فجر امسال را مربوط به صنعت، معدن و تجارت، مخابرات، راه و شهرسازی و شرکت برق عنوان کرد و افزود: همچنین طرح توسعه شرکت بهنوش شیروان با ظرفیت تولید محصولات ماءالشعیر به میزان 9 میلیون بطری در سال به بهره برداری می رسد.
وی همچنین فضای آموزشی دانش آموزان، اجرای طرح هادی، گازرسانی به روستاها و اتمام آن، کلنگ زنی مجتمع هزار راسی گاو شیری را از جمله طرح های دهه فجر در سال جاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ایران در بسیاری از زیرساخت های اقتصادی، بهداشت درمان، راه، برق، گاز، آموزش عالی و غیره از شاخص های توسعه ای خوبی برخوردار است گفت: این دولت به علت جنگ اقتصادی آمریکا با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی مواجه شده که دولت نقش راهکارهای بازدارنده در این حوزه دارد و باید بتوانیم با چالش هایی که ایجاد شده منطقی و هوشمندانه رفتار کنیم.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.