مسعود رنجبر شنبه در جلسه کارگروه معضلات شهر فیض آباد اظهار کرد: توقع داریم که همه ادارات و نهادها با یکدیگر همکاری کنند تا مشکلات داخل شهر یکی پس از دیگری مرتفع شود؛ بارها در شورای اداری گفته ایم ادارات برای یک مورد پیش پا افتاده نباید پرونده ای در قوه قضاییه تشکیل دهند و بار پرونده قضایی را در شهرستان افزایش دهند.
وی گفت: این نقطه منفی برای یک رئیس اداره است که قبل از اینکه مشکلات را در فرمانداری طرح کند اقدام به شکایت از اداره دیگر کند.
رنجبر افزود: صلاح نیست دو رئیس اداره از پله های دادگستری بالا و پایین بروند چراکه آخرش هم با هم کنار می‌آیند و تعامل خواهند داشت انتظار داریم این گونه کارها انجام نشود.
نماینده عالی دولت در مه ولات خاطرنشان کرد: در شورای اداری هم تاکید خواهیم کرد اگر رئیس اداره ای از اداره دیگر شکایت کنند بدون تعارف با مدیرکل مربوطه مکاتبه خواهیم کرد که وضعیت آن رئیس در این شهرستان تعیین تکلیف شود و در صورت پافشاری بدون تعارف در هیچ جلسه ای دعوت نخواهد شد.
فرماندار مه ولات گفت: درست است بارندگی کم است ولی شهر فیض آباد در ایام عید باید طراوت وشادابی خودش را داشته باشد تا زائرینی که به اینجا می آید با خاطری خوش این شهر را ترک نماید و هرچه شهر با طراوت تر باشد ماندگاری آن بیشترخواهد بود.
مسعودرنجبر تصریح کرد: از25اسفند کلیه حفاری ها در شهرستان مه ولات ممنوع است مگر در مواقع اضطرار مانند حادثه؛ ترکیدگی لوله آنهم جهت ترمیم وبازسازی باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری اینگونه جلسات باعث شود که با تعامل و همکاری فی مابین ادارات خدمات رسان به مردم شهر زمینه رفع مشکلات و معضلات احتمالی در شهر فراهم شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان مه ولات در ادامه تاکید کرد: تمامی ادارات و نهادهای شهرستان فهرست کشیک های خود را در ایام تعطیلات اعلام نمایند مضافا بر اینکه خود رئیس اداره یا یکی از معاونین نیز به همراه فرد کشیک برای پاسخگویی به ارباب رجوع در محل اداره حضور داشته باشند.
در ادامه با توجه به گزارش مدیریت جهاد کشاورزی مبنی بر وجود معضل کود و سموم غیرمجاز در سم فروشی های فاقد مدیر فنی و با توجه به ارائه فهرست کسبه مزبور از سوی جهاد کشاورزی به اتاق اصناف و صنعت و معدن و با عنایت به ضرر و زیان فراوان استفاده از اینگونه سموم در باغات، اداره صنعت و معدن و اماکن عمومی و اتاق اصناف و جهاد کشاورزی موظوف شدند ضمن برنامه زمان بندی بازدید از اینگونه کسبه تمهیداتی اتخاذ و برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.
در این جلسه مسائل متعددی از جمله ساماندهی سرویس های بهداشتی واقع در پمپ بنزین، رسیدگی به مبلمان شهری و روشنایی و نظافت پارک ها، ترغیب قصابان سطح روستا به استفاده از کشتارگاه شهر جهت ذبح حیوان، تبدیل دوشنبه بازار به جمعه بازار پیرو اعتراض کسبه شهر، نظارت بر قیمت کالاها و .... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.