مهدی خدابخشی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات گسترده امروز به فرماندهی رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و همکاری ماموران کلانتریهای کاظم آباد، سپاد، خواجه ربیع، رجایی، باهنر، مصلا، گلشهر، طبرسی شمالی، طرق، پنجتن، التیمور، مهرگان، سیدی، شفا، راه آهن، ثامن و نیز نیروهای مردمی بسیج نواحی مسلم، بلال و حر اجرا شد.
وی ادامه داد: ضابطان قضایی در این چارچوب 400 مصرف‌ کننده مواد مخدر را که در این مناطق پرسه ‌زنی می‌ کردند جمع آوری نمودهند. 20 نفر از این افراد زن هستند. طبق بررسی پلیس مشخص شد تعدادی از دستگیرشدگان دزدان سابقه ‌دار و نیز فروشندگان مواد مخدر می باشند.
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: سالم سازی محلات از آلودگی مواد مخدر، همیاری خانواده‌های کم بضاعت و بی‌ بضاعتی که فرزند یا همسر آنان گرفتار اعتیاد شده و این افراد قادر به تامین هزینه‌ ترک دادن آنان نیستند از اهداف اجرای این طرح ضربتی است.
وی افزود: همچنین دادسرای مشهد با اجرای این طرحها سعی دارد به افرادی که گرفتار مواد افیونی شده‌اند کمک کند تا آنان نیز رو به زندگی سالم آورده و به آغوش خانواده‌هایشان برگردند. البته دستگاه قضایی با افرادی که تحت عنوان واسطه‌ گر و فروشندگان مواد مخدر در مشهد فعالیت دارند با جدیت برخورد می کند و در صورت مشاهده و یا دستگیری این افراد طبق مواد قانونی اشد مجازات را برای خاطیان در نظر خواهد گرفت.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.