سردار قادر کریمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای دومین مرحله از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا در مشهد طی روزهای اخیر کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به صورت تیم های تلفیقی جاده های ورودی شهر و باربری های مشهد را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
وی اظهار کرد: با کنترل و مراقبت های پوششی، 6 باربری در جنوب مشهد با هماهنگی مراجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در این عملیات سه هزار و 900 ثوب پوشاک خارجی، هشت هزار و 976 عدد انواع لوازم آشپزخانه، 9 هزار عدد فیلتر بنزین، 83 عدد پروژکتور، یکهزار و 800 عدد آمپول و 10 دستگاه ماشین لباسشویی کشف و ضبط شد.
وی گفت: همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی به طور همزمان یک دستگاه وانت بار حامل سیگار قاچاق را در ورودی شهر مشهد طی عملیات تعقیب و گریز متوقف کردند که در بازرسی از آن 150 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده آن دستگیر شد.
سردار کریمی ارزش ریالی محموله های کشف شده را در مجموع سه میلیارد و 815 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این ارتباط هفت متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
24 مهر ماه جاری نیز در اولین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پنج باربری در مشهد یک میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.