سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی مستقر در سبزوار به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: در این مدت وقوع جرائم سایبری 83 درصد و تعداد متهمان 135 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار تماس با پلیس 110 به عملیات عوامل انتظامی در شهرستان سبزوار منجر شده است.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: برای برقراری نظم و امنیت شهروندان 30 واحد گشت پلیس به صورت شبانه روزی در این شهرستان فعال است و پلیس در مدت سه دقیقه سر صحنه حاضر می شود.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 107 دستگاه خودرو در شهرستان سبزوار سرقت و با تلاش نیروی انتظامی 94 مورد آن کشف شده است.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی ادامه داد: میزان جرائم خشن در سطح سبزوار از پارسال تاکنون کاهش چشمگیری داشته که این موضوع مرهون تلاش، همدلی و همراهی مردم با پلیس است.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: امنیت مهمترین عامل در توسعه پایدار جامعه است و برقراری و حفظ امنیت مرهون تلاشهای نیروها نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی می باشد.
احمد برادران افزود: تلاشهای نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد آرامش شهروندان فضای کار و توسعه را فراهم می کند. با وجود نقشه دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی، توطئه های امنیتی و نظامی آنها با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شده است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.