به گزارش ایرنا محمدحسین صفار هرندی یکشنبه شب، به مناسبت گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در مسجد قبای مشهد افزود: خداوند در قرآن تاکید کرده که به ظلم ظالم تن ندهید و امروز استکبار جهانی به دلیل نادیده گرفتن حقوق طبیعی ملتها مصداق کامل ظالم است.
وی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن، پیامبر(ص) را به استقامت در برابر دشمنان دعوت کرده و فرموده که یاران تو نیز باید استقامت داشته باشند بنابراین کم نیاوردن در برابر ظلم ظالمان نوعی جهاد کبیر است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان به بهانه های مختلف به دنبال تضعیف قدرت دفاعی ایران هستند، اظهار کرد: آنها عراق را نیز بعد از خلع سلاح، و زمانی که مطمئن شدند توان مقابله با آنها را ندارد مورد حمله قرار دادند.
صفار هرندی افزود: یکی از مقامات نظامی آمریکایی می گوید در صورت حمله به ایران باید برای روز اول، دست کم 20 هزار تابوت برای کشتگان خود آماده کنیم در حالی که در طول 15 سال حمله به عراق و افغانستان حدود 10 هزار نفر از نیروهای نظامی آنها کشته شدند.
وی ادامه داد: سیره همه انبیا و اولیای الهی مبارزه با مستکبران و حرکت همه آنها به سمت نورانیت و برقراری روابط سالم بوده است و هدف حق و باطل هر 2 به سمت تغییر است اما باطل به سمت ظلمت و حق به سمت نورانیت می رود.
صفار هرندی افزود: اگر ارتباطات ما به سمت حق تنظیم شود مستعد ظهور امام زمان(عج) هستیم و مقدمه ظهور به دست طرفداران حق اقامه می شود و در این راه باید افراد مستعد، آگاه، با معرفت و آماده برای ایثار را پرورش دهیم.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.