سید حسین کرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در استان و مشکلاتی که برای هم استانی ها ایجاد شده است افزود: با توجه به کمبود ماسک و فشار مضاعف بر اقشار مختلف مردم در جهت مقابله با احتکار این کالا توسط عده‌ای سودجو، این نهاد تلاش کرد تا از ظرفیت کارگاه‌ها و طرح‌های خوداشتغالی مددجویان برای تامین و تهیه ماسک استفاده کند.

وی با بیان اینکه تولید این ماسکها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت در حال انجام است ادامه داد: در استان خراسان رضوی ۱۵ واحد تولیدی با تغییر محصول تولیدی خود، کار خود را به تولید ماسک اختصاص داده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: این تولیدات در اختیار مردم، بیمارستانها و شبکه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.
کرابی افزود: در صورت نیاز بازار و شبکه بهداشت و درمان استان خراسان رضوی، امکان افزایش ظرفیت تولید مددجویان برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز وجود دارد که با تامین مواد اولیه، می‌توان میزان تولیدات این مددجویان را افزایش داد.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب بیش از ۲۲۰ هزار خانوار در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.