علیرضا امیرحسنخانی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی در نشست خبری بیان کرد: بنده سابقه ۱۶ سال مدیریت بیمارستان بنت‌الهدی را دارم و شعار ما در این بیمارستان، «مدیریت برتر در نظارت برتر» بود. دلیل شرکت بنده در این انتخابات نیز این است که بتوانم زکات تجربه‌ای که در این نیم قرن زندگی‌ام به دست آوردم، با خدمت در مجلس شورای اسلامی و نمایندگی مردم، ادا کنم.

امیرحسنخانی افزود: بنده اعتقاد دارم که هیچ نماینده‌ای نباید در شهرش دفتر داشته باشد و دفتر نماینده، مساجد هستند؛ مثل انقلاب اسلامی که ابتدا از مساجد شکل گرفت. برنامه بنده این است که در شهرم در مساجد و بین مردم باشم. مخصوصاً مردم حاشیه شهر ما نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی تأکید کرد: کسی که به مجلس می‌رود، باید دارای شفافیت آرا، شفافیت مالی و شفافیت کاری باشد. منظور از شفافیت کاری این است که اگر وزیری اشکالی در کارش دارد و مجلس می‌خواهد آن را استیضاح کند، این استیضاح باید تا آخر ادامه پیدا کند و اگر وزیر مشکلی ندارد که نباید استیضاح شود، چرا وقت مجلس را تلف می‌کنند؟

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص نقد اصلی خود به دوره‌های قبلی، اظهار کرد: بزرگ‌ترین نقد بنده، عدم حضور نمایندگان در بین مردم است و اکنون که در دوران تبلیغات انتخاباتی اجازه داشتیم به مساجد و میان مردم برویم، متوجه شدم که نارضایتی اکثر مردم در ارتباط با عدم مراجعه به آن‌ها است و اینکه نماینده حداقل باید درد دل‌شان را گوش کند.

امیرحسنخانی در ارتباط با برنامه خود برای حاشیه شهر مشهد گفت: ابتدا توجه کنیم که پدیده حاشیه چیست. وقتی به مناطق کم‌برخوردار روستایی توجه نکردیم و رونق تولید در بخش کشاورزی و دامداری از بین رفت، مردم به خاطر کسب درآمد مجبور شدند به شهرهای بزرگ کوچ کنند و به مناطقی بروند که زمین ارزان‌تری داشته باشد و این پدیده، حاشیه‌نشینی را ایجاد کرد. پس اولین قدم این است که رشد این مسئله متوقف شود و به بحث توسعه ارگانیک که در برنامه توسعه به آن اشاره شده است، توجه کنیم تا به روستاییان در تولید ثروت کمک شود.

وی ضمن اشاره به یکی از شعارهای خود تحت عنوان «مشهد بانشاط»، تصریح کرد: بزرگ‌ترین قول من به جوانان عزیز این است که باید در مشهد مقدس، پارک‌ها، مراکز تفریحی، فرهنگسراها و مجموعه‌های فرهنگی بیشتری ایجاد کرد. ما مردم مذهبی و ارزشمندی داریم و اگر بتوانیم راهکارها را درست تبیین و ارائه کنیم و به این مردم توجه بیشتری کنیم، مشکلات موجود رفع خواهد شد.

امیرحسنخانی ضمن تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: افرادی دائماً به فکر توطئه برای کشور ما هستند ولی در صورتی که در انتخابات با شرایطی که مقام معظم رهبری برای انتخاب نماینده اصلح گفتند، شرکت کنیم، می‌توانیم بیشترین اثر را در منطقه و کشور داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1358686
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.