بهزاد ریواده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تخلف ۱۱ مورد در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رسیدگی و اعمال قانون شده است.
وی ادامه داد: همچنین پرونده سه راننده تاکسی که تخلف گرانفروشی را تکرار کرده بودند برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
ریواده گفت: با اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، نظارت بر فعالیت تاکسی‌های سبزوار بیشتر شده و برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت، عملکرد تاکسی داران درون شهری، رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم، تاکسی تلفنی و سرویس مدارس از سوی بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر رصد می‌شود.
وی افزود: نرخ کرایه تاکسی در این شهر همان قیمت مصوب ابتدای سال جاری است و رانندگان حق دریافت هزینه اضافی از مسافران را ندارند.
ریواده ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را  از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ با اعلام کد تاکسی و نام آژانس به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام نمایند.
روزانه ۱۰۰ هزار مسافر درون شهری در سبزوار با هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی جا به‌جا می‌شوند که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.